Compte enrrera

Doncs si, ja nomes falten 2 setmanes,la Pedals de foc NON STOP ja es aqui, estem a punt ja, creiem que la feina esta feta, vaja, els kms, i les hores que ens he ficat al cos,  ens ajudaran a fer la Pedals amb condicions, si mes no, la intenció ha set aquesta.
La setmana ha set semitraquila, amb sopar inclòs a bellmunt, dimecres passat, on varem acabar d’aclarir  els ultims detalls abans de que arribi el dia de la veritat, i  dissabte per acabar la setmana, vam fer l’ultim entrenament a alta muntana, jeje. En Pere Vila ens hi va acompanyar aquest cop, i els altres varem ser, en Carra, en Miky, en Campos, L’Arnau i en Cristian, per cert, en Pep es va rajar!!!!. La sortida va començar a Ripoll, on de seguida ja vam pujar Coll de Jou, per despres baixar fins a RIbes de Freser i anar a buscar el cami que ens portava al principi de la pista de Ribesaltes, per cert,un port llarguissim que segurament anira be per fer-nos una idea del temut Triador, no s’acaba mai!!! una pista gens tècnica, i sense gaire desnivell, pero que no deixa reposar ni un sol segon, la qual es fa realment eterna. Un cop a dalt, llarga baixada cap a Tregurà, i esmorzar a vilallonga de Ter, que L’Arnau i en Carra, necessitaven gasolina pq la pujadeta sels hi havia entrevessat una mica! Deprès, ja continuem per carretera fins Camprodon, on varem agafar una pista enportlanada, que arriba fins a Ogassa, diguem que era l’ultima pujada del dia, perque llavors i aprofitant la ruta del Ferro, ens vam plantar a Ripoll amb poca estona. Total 102Kms i 2600 de desnivell positiu.
Nomès queda fer be les 2 ultimes setmanes, anant disminuint el volum, i rezar perque les ………no se sap quantes hores que passarem a sobre la bici, siguin el mes ben portades possible, i que al cap de poques hores d’haver acabat, desitjem que arribi la seguent edicó aviat!
P.D.. Si algu no ha vist , o no s’imagina com es el triador, aqui en te una bonica imatge, una foto feta desde la muntanya que hi ha just davant!!!
Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.